Bouwbedrijf Vrolijk
Project

Arbeidsmarktcampagne

Omschrijving

Voor Bouwbedrijf Vrolijk hebben we een arbeidsmarktcampagne bedacht waar we ons richten op professionals die zich misschien niet eens besefte dat ze een nieuwe baan wilden. Onze missie? Werken aan de employer brand en zoveel mogelijk mensen uitnodigen om de Vrolijk DNA-test te doen. Een laagdrempelige (video)campagne zorgden ervoor dat Vrolijk in contact kwam met talent met relevante ervaring en kwalificaties. 

Resultaat

– 4 video’s, 1 DNA-test en 20 social posts
– Een hoge CTR (gemiddeld 1,28% CTR op social ads en 8% CTR op google search) ver boven de benchmarks
– Verdubbeling contactmomenten met doelgroep
– Een grote talentpool waar een warmhoudstrategie op los gelaten kan worden in de toekomst.

Met alle plezier lichten we bovenstaande case mondeling toe. 

Geen Snip Snap nieuws en blogs missen? Abonneer je dan nu op onze nieuwsbrief.