Project

BMW Social Marketing Dag 2020

Omschrijving

BMW Nederland heeft de wens om haar dealerbedrijven op social media gebied te ondersteunen middels kennis. Wij presenteerden het plan van een eigen social marketing event. BMW Social Marketing Dag 2020. Eind januari 2020 werd er een groot event op het hoofdkantoor georganiseerd, compleet met een dijk van een programma. Van content creatie tot op het strategisch maken van je social media inzet. Een heuse gifjes booth en een foodtruck maakte de dag compleet. Inmiddels wordt er gewerkt aan editie 2021.

Resultaat

Het totale programma werd door bezoekers beoordeeld met een 8,6, de organisatie en catering met een 9. Verder hebben we de sessies met behulp van interactieve presentatievormen begeleid en de social media doelen voor de dealers met alle 100 deelnemers opgehaald. Wat resulteerde in 3 taken voor BMW Nederland om de dealers gedurende het jaar te helpen met het professionaliseren van hun social media-activiteiten.

Geen Snip Snap nieuws en blogs missen? Abonneer je dan nu op onze nieuwsbrief.