Community management

wij onderhouden je community

Community management

Je social mediakanalen zijn in goede handen. We kennen de geheimen van alle social mediakanalen en passen de laatste trends en technologieën toe op het community management. We maken content die je doelgroep raakt: van stop motions en cinemagraphs, van how-to’s tot aan 360 video’s. Bovenal, content die recht op z’n doel afgaat.

Community management door Snip Snap on Social

Fans zijn je belangrijkste asset binnen je social media kanalen. Je fans voorzien van waardevolle content is een belangrijk aspect voor je social business. Het is dus van belang om community management toe te passen. Naast je fans voorzien van interessante content is engagement ook een belangrijke factor binnen je community management. Zeker nu het algoritme van Facebook onlangs is aangepast en meaningful interactions een belangrijke factor zijn. Het is dus van belang dat je community goed onderhouden wordt door een community manager. 

Door het maken van een social media contentplan weten we precies welke content we moeten creëren om de doelgroep te raken. Met een digitaal contentplatform creëren we een omgeving waar we samen de content met elkaar af stemmen. Jouw community management is bij ons in goede handen. 

Wanneer je je community management door ons laat uitvoeren, sturen wij ook op resultaten. Samen met je eigen community manager bepalen voorafgaand aan het traject op welke resultaten we gaan sturen. Ook houd je community manager alle statistieken van de postings bij en optimaliseert daar waar nodig. Ook learnings voor de toekomst worden bewaakt en doorgevoerd. Zo kunnen we de uitvoer van het community management voortdurend optimaliseren.

Klantreis

Bij het maken van social media content houdt de community manager ook rekening met de verschillende touchpoints in de klantreis. Dit vinden wij de basis van goede community management. Op deze manier kunnen we op het juiste moment, de juiste content uitzetten. De vorm van de content bepalen we op basis van de touchpoints in de klantreis. We maken hiervoor gebruik van het Google-model See, Think en Do.