24 uurs content

Scoren met stories

24 uurs content: Instagram Stories, Facebook Stories en Snapchat

Deel je verhaal 24 uur met stories op Snapchat, Facebook Stories of Instagram Stories. Je kunt via een swipe-functionaliteit heel makkelijk foto’s of video’s delen met je fanbase. In een handomdraai voeg je allemaal leuke elementen toe om jouw merk met Stories extra lading te geven.

Social media content plan | 24 uurs content

Het is erg interessant om 24 uurs content in je social mediamix op te nemen vanwege het organisch bereik. Stories kunnen je social mediacampagne meer lading geven, je hebt de mogelijkheid om dagelijks in het vizier van je doelgroep te komen of om kennis te delen met je fans. Met een contentplan maken we verschillende rubrieken en zijn we in staat om volgens met een plan, resultaten te behalen met Stories.

Ook maken we in opdracht van klanten stories die inzetbaar zijn voor organisch bereik of als advertentie. Vanuit de boodschap maken we een story verhaallijn. In het juiste format en huisstijl van het merk leveren we de stories op.

Goede stories en 24 uurs content kenmerken zich door de kwaliteit van de verhaallijnen. Op basis van de behoefte van de fan maken we contentrubrieken en kunnen we een contentplanning aanmaken. Voor de variatie in de stories werken we verschillende rubrieken uit. Vervolgens maken we verhalen speciaal voor de stories. Belangrijk is dat je huisstijl van je merk ook goed verwerkt is in de 24 uurs content.

Stories en 24 uur content zijn goed inzetbaar voor behind the scene, arbeidsmarktcommunicatie, tip & tricks, innovaties, etc. Ook b-to-b bedrijven kunnen 24 uurs content heel goed inzetten. Met een passende en zakelijke verhaallijn kun je je bedrijf op een mooie manier op de kaart zetten.

Succesfactoren van Stories zijn:

  • Pakkend
  • Spelen in op de behoefte van een fan
  • Gebruik van hashtags en stickers
  • Vertellen een verhaal
  • Leiden naar een doel